Hieronder staan veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan direct contact met ons op.
Onze gehakt producten zijn altijd diepvries, echter door de coronacrisis is sommige aanvoer wat slechter, waardoor we niet alle producten vers kunnen garanderen. We streven hier wel naar.
U kunt ons bereiken via de mail: webshop@vleesland.nl
Wilt u ons direct spreken kan dit op maandag – vrijdag van 07:00-14:00 op telefoonnummer 010-4384099.
Wij leveren horeca. In de horeca is de smaak en malsheid veel belangrijker dan de kleur. Om deze reden laten wij met name het rund en kalfsvlees een paar weken in onze rijpcellen rijpen (laten liggen waardoor het vlees naast zachter ook lekkerder van smaak wordt). Daarnaast wordt alles verpakt in vacuüm. Dit betekend dat bijna alle zuurstof uit de verpakking wordt verwijderd. Hierdoor kan het vlees er wat grauw uit zien. Na opening van de verpakking kleurt dit na ongeveer een klein uurtje weer bij.
Er staat meer informatie op onze pagina over vacuüm verpakken.
Wij bieden graag een goede service, daarom willen wij je graag op de hoogte houden over uw bestelling.
Het beste is om het vlees een dag van tevoren in de koelkast te leggen op een bordje. Heb je nu minder tijd kan het ook, in de dichte vacuüm verpakking, in een schaaltje met koud (zacht stromend) water.
Er staat meer informatie op onze pagina over vacuüm verpakken.
De dozen kunnen niet teruggegeven worden.
Kijk op de productpagina van het door jou bestelde product. Hier vermelden wij ook vaak een evt. bereidingswijze.
Dit is afhankelijk van het bestelde product maar meestal tussen de 2 dagen (gehakt/kip) tot zeker 6 dagen (rundvlees). Mits de vacuüm verpakking nog intact is. Als de vacuümverpakking kapot is, doe het dan direct in de vriezer. Dan kan het zeker nog drie maanden mee.